Heeft fastfashion zijn beste tijd gehad?

Het prijskaartje van fastfashionitems is laag, maar de maatschappelijke kosten zijn hoog. Vervuiling, beschamende uurlonen en werkplekken die je je ergste vijand niet gunt. Maar wat doen de Zara’s, H&M’s en Primarks? Ach, ze strooien wat groene beloften en klaar. Ondertussen wordt de grond onder hen heter en heter.

Dit is een premium artikel

Maak kennis met RetailTrends!
Download hier kosteloos een uniek overzicht van RetailTrends, boordevol achtergrondverhalen, interviews en analyses.

Wil je onbeperkt lezen op ons platform en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends in retail?
Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. 

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!