Zo beïnvloedt het coronavirus het Amerikaans koopgedrag

Zo beïnvloedt het coronavirus het Amerikaans koopgedrag

Door het coronavirus verandert het gedrag van de Amerikaanse consument. Niet alleen wordt er meer online geshopt, ook worden meer nieuwe merken uitgeprobeerd. Dat blijkt uit een infographic van Valassis. Zo probeert 34 procent van de Amerikanen een nieuw merk uit tijdens de coronacrisis. 24 procent voegt nieuwe merken toe aan zijn gebruikelijke merkenmix en dertien procent maakt van de mogelijkheid gebruik om nieuwe merken te ontdekken. Bekijk alle uitkomsten van het onderzoek in de infographic.

 

Door het coronavirus verandert het gedrag van de Amerikaanse consument. Niet alleen wordt er meer online geshopt, ook worden meer nieuwe merken uitgeprobeerd. Dat blijkt uit een infographic van Valassis. Zo probeert 34 procent van de Amerikanen een nieuw merk uit tijdens de coronacrisis. 24 procent voegt nieuwe merken toe aan zijn gebruikelijke merkenmix en dertien procent maakt van de mogelijkheid gebruik om nieuwe merken te ontdekken. Bekijk alle uitkomsten van het onderzoek in de infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!