Advertorial: Meer omzet door effectieve lokale marketing

Advertorial: Meer omzet door effectieve lokale marketing

Wonen, werken, winkelen en ontspannen houdt de buurt leefbaar. Door de gevolgen van de coronacrisis is de Nederlandse consument zich meer dan ooit bewust hoe belangrijk lokaal ondernemerschap is voor welvaart en sociale cohesie. Nu is het aan de ondernemers om hierop in te spelen en deze klanten voor de lange termijn aan zich te binden.

Marketing is vaak het eerste waar ondernemers in moeilijke tijden op bezuinigen terwijl het juist nu superbelangrijk is. Prioriteit één is meer traffic genereren naar je winkel om direct inkomsten te hebben en deze klanten voor langere tijd aan je te binden. Nu de markt weer aantrekt wil je niet beginnen met een achterstand op het gebied van marketing.

Met BuurtKadoos zorg je voor een voorkeurspositie bij de consument, opdat de euro’s die de consument gaat uitgeven bij jou terechtkomen en niet bij je concurrent.
Door de pas verhuisde consument welkom te heten in de buurt met een sympathiek aanbod kun je hen structureel aan je binden. Waarom is deze doelgroep zo interessant? Zij geven veel geld uit, ze zijn opzoek naar nieuwe vaste adresjes en ze staan open voor verandering! 

Bij een deelname aan BuurtKadoos kun je uitgaan van vier beloftes: 

  • 100% zichtbaarheid bij de consument
  • Gegarandeerd bereik 
  • Meetbare campagne 
  • Branche exclusiviteit

Een (bescheiden) investering in marketing kun je op de lange termijn dubbel en dwars terug verdienen dankzij een groeiende vaste klantenkring die structureel zijn geld bij jou besteedt in plaats van bij de concurrent. Met BuurtKadoos bereik je continu de verhuizende consument die je met één sympathiek gebaar keer op keer voor je kunt winnen.  

BuurtKadoos gelooft in de kracht van de buurt. Ontdek hier hoe BuurtKadoos samen met ruim 1800 ondernemers in heel Nederland voor leefbare buurten zorgt. Of maak afspraak via info@buurtkadoos.nl.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!