Advertorial: Werk aan de winkel

Advertorial: Werk aan de winkel

Klanten worden veeleisender en digitale winkelstraten complexer. Time to Rethink Retail.

Online winkelen was al populair, maar het coronavirus heeft webshops een extra boost gegeven. Aan de andere kant zien klanten ook de meerwaarde van het persoonlijk contact van een fysieke winkel.

Retailers hebben het idee dat zij de kloof moeten overbruggen tussen nieuwe digitale verwachtingen en het traditionele winkelen. Dit blijkt uit het trendrapport Rethinking Retail (download) van Vodafone Business.

Consumenten zijn digitaal steeds vaardiger en verwachten meer en meer van u als retailer. Bijvoorbeeld dat zij kunnen betalen met hun telefoon of smartwatch. En dat zij de voorraad van een fysieke winkel kunnen inzien op de website. De uitdagingen nemen toe, maar de oplossingen net zo goed. Tijd om met een frisse blik naar Retail te kijken.

Omdat de online én offline winkelstraat constant verandert, hebben wij de trends en ontwikkelingen voor u in kaart gebracht. Hoe toekomstbestendig bent u bezig? 

Bekijk op www.vodafone/retail de video of de whitepaper en ontdek alles over toekomstbestendig Retail succes. 

Vragen of wilt u eens van gedachten wisselen? Neem contact met ons op. Voor meer informatie kunt u ook terecht op: www.vodafone.nl/retail

Altijd in verbinding met uw klant. Met de Vodafone Business oplossingen voor Retail

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in