Hoe deal je met boze klanten op social media?

Hoe deal je met boze klanten op social media?

Ook al doe je er alles aan om het te voorkomen, toch krijgen veel retailers vroeg of laat te maken met negatief commentaar van een ontevreden klant op social media. Een boze post of een negatieve review: hoe ga je hier het beste mee om, ook als de kritiek in jouw ogen onterecht is? Het is misschien verleidelijk om er hard tegenin te gaan en de schrijver op zijn plek te zetten, maar dat kun je beter niet doen. Het team van Digital Giants heeft een handig stappenplan gemaakt van hoe je wél kunt handelen in zo'n situatie. Je leest het in deze infographic.

 

Ook al doe je er alles aan om het te voorkomen, toch krijgen veel retailers vroeg of laat te maken met negatief commentaar van een ontevreden klant op social media. Een boze post of een negatieve review: hoe ga je hier het beste mee om, ook als de kritiek in jouw ogen onterecht is? Het is misschien verleidelijk om er hard tegenin te gaan en de schrijver op zijn plek te zetten, maar dat kun je beter niet doen. Het team van Digital Giants heeft een handig stappenplan gemaakt van hoe je wél kunt handelen in zo'n situatie. Je leest het in deze infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!