Zo combineer je winst voor je bedrijf met winst voor de wereld om je heen

Zo combineer je winst voor je bedrijf met winst voor de wereld om je heen

Winst voor je bedrijf combineren met winst voor de wereld om je heen: daar draait het om bij het RetailTrends-event Changemakers in Retail. Of je nu opstaat tegen klimaatverandering, een politiek statement maakt of mensen die het nodig hebben een duwtje in de rug geeft: je kunt als retailer of merk zoveel meer dan producten verkopen alleen. 

Op de sprekersline-up staan:

  • Eva Ronhaar, director of Innovation & Sustainability HEMA

  • Arnoud van Vliet, corporate social responsibility & quality Zeeman

  • Hanneke van de Vijfeijke, country sustainability manager IKEA

  • Claire Trügg, head of sustainability Jumbo Supermarkten

  • Jan Terlouw, schrijver en voormalig minister van Economische Zaken

  • Jeff Furman, grondlegger Ben & Jerry's (webinar)

  • Thijs Swinkels, oprichter Brownies & Downies

  • Toine Timmermans, Stichting tegen Voedselverspilling

  • Femke Helgers, senior manager sustainability PwC Nederland

  • Marja Baas, oprichter MYOMY

  • Daan Ubachs, oprichter Unrobe

  • Christine Boland, trendanalist (webinar)

  • Bart Bruggenwirth, auteur Sterke Merken, Betere Wereld (webinar)

  • Herman Rooswinkel, commercieel directeur Nespresso (webinar)

Koop hier je tickets

- fysiek ticket: € 225 ex btw

(members van RetailTrends kunnen deelnemen voor € 175 ex btw)
- online ticket: € 77 ex btw
(members van RetailTrends kunnen deelnemen voor € 45 ex btw)

Deze editie van Changemakers in Retail zal wat anders verlopen dan andere jaren. Vanwege het coronavirus ontkomen we er niet aan te kiezen voor een variant met een beperkt aantal fysieke deelnemers. Voor iedereen die er daardoor niet bij kan zijn bieden we online tickets aan. Je kunt dan via een livestream het event volgen en vragen stellen aan de sprekers. Achteraf krijgen alle geregistreerde deelnemers toegang tot de opnamen van alle presentaties.