Op avontuur in Nike's House of Innovation

Op avontuur in Nike's House of Innovation

De nieuwe winkel van Nike in Parijs heet niet voor niets het 'House of Innovation'. Het sportmerk heeft het filiaal omgetoverd tot een 'virtual adventure zone' waar klanten met behulp van augmented reality een echte outdoor-uitdaging te wachten staat. Bekijk hoe het werkt in onderstaande video.

De nieuwe winkel van Nike in Parijs heet niet voor niets het 'House of Innovation'. Het sportmerk heeft het filiaal omgetoverd tot een 'virtual adventure zone' waar klanten met behulp van augmented reality een echte outdoor-uitdaging te wachten staat. Door het scannen van QR-codes verspreid over de winkel kun je diverse wilde dieren tevoorschijn halen op je telefoon en verhalen lezen over de productinnovaties die Nike heeft doorgevoerd. Ook is er een game-element aan de techniek toegevoegd, zodat je met een interactieve kaart en dynamische checlist verschillende AR-spellen kan doen. Bekijk hoe het werkt in onderstaande video.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€28,75 Per maand

Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen