Zo trek je nieuwe potentiële klanten aan

Zo trek je nieuwe potentiële klanten aan

Er zijn talloze manieren waarop je nieuwe klanten kunt opsporen en aan je kunt binden. Het genereren van zulke zogeheten leads splitst marketingbureau Spiralytics op in een inbound- en outboundstrategie. Inbound werving werkt bij klanten die al online op zoek zijn naar een oplossing voor hun probleem. Deze groep kun je heel gericht aanspreken, waar je bij een outboundstrategie veel meer een brede doelgroep aanspreekt en daarbij meer schiet met hagel. Bekijk welke strategie het beste past bij jouw bedrijf in onderstaande infographic.

 

Er zijn talloze manieren waarop je nieuwe klanten kunt opsporen en aan je kunt binden. Het genereren van zulke zogeheten leads splitst marketingbureau Spiralytics op in een inbound- en outboundstrategie. Inbound werving werkt bij klanten die al online op zoek zijn naar een oplossing voor hun probleem. Deze groep kun je heel gericht aanspreken, waar je bij een outboundstrategie veel meer een brede doelgroep aanspreekt en daarbij meer schiet met hagel. Bekijk welke strategie het beste past bij jouw bedrijf in onderstaande infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!