E-commerce in 2021: de impact van corona en nieuwe technologieën

E-commerce in 2021: de impact van corona en nieuwe technologieën

De ontwikkelingen rondom e-commerce zijn vorig jaar in een stroomversnelling geraakt door de coronacrisis. Ook dit jaar drukt corona zijn stempel op de branche, maar dat is niet het enige: nieuwe technologieën op het gebied van personalisatie, voice-shopping en chatbots schieten als paddenstoelen uit de grond. Wat heeft dit jaar nog allemaal voor ons in petto op e-commercegebied? Dat zie je in deze infographic van Pack & Send. 

 

De ontwikkelingen rondom e-commerce zijn vorig jaar in een stroomversnelling geraakt door de coronacrisis. Ook dit jaar drukt corona zijn stempel op de branche, maar dat is niet het enige: nieuwe technologieën op het gebied van personalisatie, voice-shopping en chatbots schieten als paddenstoelen uit de grond. Wat heeft dit jaar nog allemaal voor ons in petto op e-commercegebied? Dat zie je in deze infographic van Pack & Send. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!