Tony’s Chocolonely met eigen winkel op Schiphol 

Het is de eerste travellocatie voor het Nederlandse chocolademerk.

Tony’s Chocolonly heeft een nieuwe winkel geopend op Schiphol. Het is de eerste travellocatie voor het chocolademerk en de tweede eigen winkel in totaal.

De winkel is vijftig vierkante meter groot en bevindt zich in Lounge 3. Klanten kunnen er exclusieve reisartikelen kopen en de nieuwste repen van het chocolademerk. De winkel is voorzien van een groot LED-scherm en digitale displays om de aandacht te trekken van passagiers op de luchthaven. Daarnaast zegt Tony's met deze vestiging een meer milieuvriendelijke weg in te slaan. Zo zijn de chocoladenrepen verpakt in papier in plaats van in plastic en is de winkelinrichting gemaakt van duurzame en hergebruikte materialen.

Tony's Chocolonely heeft al langer een eigen winkel in de Amsterdamse Beurs van Berlage en eentje op het hoofdkantoor. Ceo Henk Jan Beltman zei onlangs dat de vestigingen 'zwaar verlieslatend' zijn, maar wel een belangrijke plek om het verhaal van het merk over te brengen.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€28,75 Per maand

Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content.

RetailTrends