Tony’s Chocolonely met eigen winkel op Schiphol 

Tony’s Chocolonely met eigen winkel op Schiphol 

Het is de eerste travellocatie voor het Nederlandse chocolademerk.

Tony’s Chocolonly heeft een nieuwe winkel geopend op Schiphol. Het is de eerste travellocatie voor het chocolademerk en de tweede eigen winkel in totaal.

De winkel is vijftig vierkante meter groot en bevindt zich in Lounge 3. Klanten kunnen er exclusieve reisartikelen kopen en de nieuwste repen van het chocolademerk. De winkel is voorzien van een groot LED-scherm en digitale displays om de aandacht te trekken van passagiers op de luchthaven. Daarnaast zegt Tony's met deze vestiging een meer milieuvriendelijke weg in te slaan. Zo zijn de chocoladenrepen verpakt in papier in plaats van in plastic en is de winkelinrichting gemaakt van duurzame en hergebruikte materialen.

Tony's Chocolonely heeft al langer een eigen winkel in de Amsterdamse Beurs van Berlage en eentje op het hoofdkantoor. Ceo Henk Jan Beltman zei onlangs dat de vestigingen 'zwaar verlieslatend' zijn, maar wel een belangrijke plek om het verhaal van het merk over te brengen.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!