In gesprek met Kruidvat

In gesprek met Kruidvat

De klant is koning die zowel online als offline met vaste regelmaat koopt bij landelijke winkelmerken. Massaretailer Kruidvat weet dit op grond van hun analyses en loyaliteitsprogramma’s. Ze doen er alles aan om de klant vast te houden en meer te laten kopen. Op dinsdag 6 december vertelt Ed van de Weerd, ceo A.S. Watson Health & Beauty Benelux, tijdens de Fabulous 4 Retail Meetup van Sandenburg-DST en Salesforce over hoe het bedrijf de afgelopen jaren in sneltreinvaart de reis heeft gemaakt van brick & mortar naar omnichannel.

Het gesprek is hieronder terug te kijken.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in