Dit is C&A's conceptstore in Mall of the Netherlands

Dit is C&A's conceptstore in Mall of the Netherlands

C&A heeft een nieuw winkelconcept gelanceerd in Mall of the Netherlands in Leidschendam. De van oorsprong Nederlandse modeketen belooft een moderne 'shopping experience' met alles erop en eraan. 

De nieuwe vestiging binnen de Mall of the Netherlands telt drie verdiepingen, waar 2350 vierkante meter over is uitgesmeerd. Op de locatie wordt volgens C&A zelf druk getest: de winkel is een 'learning lab', waar het de bedoeling is dat de keten zoveel mogelijk leert van de wensen en behoeften van de klant. Op den duur moeten hier concrete verbeteringen uitrollen.

Het merk zegt het roer om te hebben gegooid in de nieuwe winkel in Leidschendam. In de inrichting maakt C&A (naar eigen zeggen) 'harmonieus gebruik van licht, beeld, meubels, natuurlijke attributen en een akoestische ambiance'. Alles voor een nieuwe look and feel, zoals...

C&A heeft een nieuw winkelconcept gelanceerd in Mall of the Netherlands in Leidschendam. De van oorsprong Nederlandse modeketen belooft een moderne 'shopping experience' met alles erop en eraan. 

De nieuwe vestiging binnen de Mall of the Netherlands telt drie verdiepingen, waar 2350 vierkante meter over is uitgesmeerd. Op de locatie wordt volgens C&A zelf druk getest: de winkel is een 'learning lab', waar het de bedoeling is dat de keten zoveel mogelijk leert van de wensen en behoeften van de klant. Op den duur moeten hier concrete verbeteringen uitrollen.

Het merk zegt het roer om te hebben gegooid in de nieuwe winkel in Leidschendam. In de inrichting maakt C&A (naar eigen zeggen) 'harmonieus gebruik van licht, beeld, meubels, natuurlijke attributen en een akoestische ambiance'. Alles voor een nieuwe look and feel, zoals Europa-ceo Giny Boer nog toevoegt.

In het nieuwe design werpt C&A zich terug op basale, neutrale kleuren. Die zijn vooral terug te zien in de paskamers. Ook zijn er ruimtes ingedeeld voor sportattributen en -kleding en vindt de bezoeker er een hoek die volledig is ingericht voor liefhebbers van spijkerbroeken en andere denim producten.

Tijdens de opening kon de winkel rekenen op flink wat bekijks: voor de deur vormden zich rijen geïnteresseerden in de shoppingmall. Ook werd er voor de gelegenheid een bar geopend. Het is nog niet duidelijk of de modeketen van plan is deze onderdeel te maken van de standaardinrichting van de winkels.  

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!