Uitgelicht

Modemerk Hunting Ensemble mikt toch weer op fysieke retail

Hoewel mannenmodemerk Hunting Ensemble vorig jaar zijn enige fysieke winkel sloot, wordt er toch weer een nieuw filiaal geopend.




Komt de Beverwijkse Bazaar ooit los van zijn oude imago?

Het imago van de Bazaar in Beverwijk ‘komt te voet en gaat te paard’, aldus algemeen directeur George Zapantoulis. Hij is al zeven jaar bezig om het beeld van de Bazaar als ‘zwarte markt’ van zich af te schudden. En net op het moment dat dat de goede kant op lijkt te gaan, teistert een muizenplaag de markt. Een gesprek over beestjes, beeldvorming en beleving. 







Advertorial

Het ‘echte’ winkelen in een nieuw (LED-)licht

De retail is in een constant gevecht met de online concurrentie om de gunst van de klant. Gelukkig bepaalt de consument het scenario voor de toekomst. En dat geeft hoop want die klant heeft wel degelijk behoefte aan de winkel op de hoek, zo blijkt uit veel consumentenonderzoeken.d









Hoe Yaya het hoofd boven water houdt op het damesmodeslagveld

Hoewel de damesmodebranche het zwaar heeft, lijkt Yaya een stabiele plek veroverd te hebben. Het merk opent dit jaar vijf nieuwe winkels, vergroot fanatiek het aantal samenwerkingen met wholesale-partners en vergeet daarnaast e-commerce niet. En dat alles om de consument zo goed mogelijk te bedienen. "Er is maar één klant op de hele wereld en dat is de consument.”

RetailTrends