Kijkshop.nl: ruim honderd vorderingen, biedingen op merknaam
Dat zegt curator Martijn Hoving desgevraagd tegen RetailTrends.
Dat zegt curator Martijn Hoving desgevraagd tegen RetailTrends.
Een lovebrand zijn, dat wil iedereen wel. Maar hoe word je dat? Die vraag stond centraal tijdens de eerste editie van het RetailTrends-event Fans Love Brands. Een terugblik in twaalf quotes.
Vijftien jaar na de start is het tijd voor een nieuwe strategie, zegt Toms.
De bedrijfsvorm is veranderd en er is nu een raad van commissarissen.
Onder de naam Oda gaat Kolonial de grens over.
Voor het eerst in vijf jaar tijd is de top drie van sterkste retailmerken van ons land veranderd.
Coronacrisis of niet, Keymusic blijft het aantal winkels uitbreiden. Maar daar blijft het niet bij. Er worden daarnaast allerlei initiatieven ontplooid, allemaal 'inspired by Keymusic'. Want: “Een winkelketen alleen is een lege huls”, zegt eigenaar Jan 't Hoen (58).
Veel vakantiegangers bleven thuis, maar de 'flipflops' werden juist ook veel vaker voor gebruik thuis gekocht.
Wat betekent veilig winkelen anno 2021? Wanneer zijn winkeliers echt gerust op de veiligheid van hun winkel, mensen en spullen? En wat ís veiligheid eigenlijk vandaag de dag? Dat onderzoekt Trigion, specialist en marktleider in retail security, met de Retail Security Benchmark 2021.
Het retaillandschap heeft een enorme verandering ondergaan de afgelopen jaren. Winkelmedewerkers in de frontlinie hebben meer support nodig vanwege de toenemende digitalisering.
Ontvang het tweede ticket gratis voor dit RetailTrends-event. Op de sprekersline-up staan onder meer Balr, Hunkemöller, Ace & Tate, Havaianas en trendanalist Christine Boland.
Dat heeft het CBS becijferd op verzoek van Economische Zaken.
Omdat er versoepelingen aankomen, laat de branchevereniging het erbij.
Voor de Klippan-bank is een hoes ontwikkeld die deels van oude spijkerbroeken is gemaakt.
Hoewel Gucci dit jaar alweer honderd kaarsjes uitblaast, behoort het van oorsprong Italiaanse luxemerk nog lang niet tot het verleden. In tegendeel: het iconische GG-logo prijkt steeds vaker op de borst van hippe Gen-Z’ers en millennials. Hoe het stokoude modehuis zoveel jonge harten verovert.
De omzet kwam uit op 974 miljoen euro.
Touroperators vrezen dat de schade van het faillissement van D-reizen in de miljoenen loopt. D-reizen heeft vorig jaar aanbetalingen van klanten geïncasseerd voor reizen die door corona niet doorgingen, maar dat geld is niet opzij gezet.
Ze zijn nu goed voor ruim 62 procent van de verkopen.
Volgens de brancheorganisatie werkt vier uur van tevoren een winkelafspraak maken noch voor consumenten, noch voor winkeliers.