'Douglas sluit 500 winkels in Europa'
De onlinekanalen van de parfumerieketen zouden het beter doen dan gepland.
De onlinekanalen van de parfumerieketen zouden het beter doen dan gepland.
Het is voor het tweede jaar op rij dat de discounter marktaandeel inlevert.
We vertrouwen inmiddels misschien wel meer op algoritmen dan op onze collega’s en zonder een goede webshop ben je tegenwoordig nergens. De continue veranderingen vragen veel van retailleiders. Ahold Delhaize-topman Wouter Kolk en Carsten Klomp, voormalig techkopstuk bij HEMA, vertellen hoe zij de koers uitzetten in dat turbulente speelveld.
Ook na de lockdown blijven HEMA en DHL samenwerken.
De tijdelijke winkel gaat half februari open.
De zaak gaat niet door wegens het faillissement van het hoofdkantoor en het distributiecentrum.
Het vertrouwen kwam uit op -19, tegen -20 in december 2020.
Zo'n 25 miljoen pakketten zijn toe te schrijven aan de coronacrisis, meldt het bedrijf.
Overweeg je te verkopen via bol.com? En ben je nieuwsgierig of dit (extra) verkoopkanaal ook voor jou interessant is? Wat zijn de laatste ontwikkelingen op platform gebied? En hoe ziet een samenwerking er eigenlijk uit bij bol.com?
De tweede lockdown is een feit en heeft een zeer grote impact op het (digital) commercelandschap en daarmee ook op jouw organisatie.
In deze podcastaflevering spreken we met Patrick Hurenkamp, oprichter van online bloemenbezorger Bloomon.
Dat blijkt uit een interne memo aan het personeel.
Het kabinet trekt zeker 4,5 miljard extra uit om bedrijven door de coronacrisis te helpen.
Hij staat al sinds de oprichting in 2000 aan het roer van de belangenvereniging.
Premier Mark Rutte roept de consument op om 's ochtends boodschappen te doen.
Je kunt het zo gek niet noemen of je kunt er tegenwoordig een abonnement op nemen. En er komen nog steeds nieuwe aanbieders bij. Maar hoeveel abonnementen kan een consument aan? Zit er nog groei in het model of is de rek eruit? Boldking (scheermesjes) en Bloomon (bloemen) bewandelen inmiddels ook andere wegen.
De grootste supermarktketen heeft nu 35 procent.
Het merk richtte zich eerder alleen op kleding.
De onderhandelingen gaan door, maar de bond verwacht er weinig van.