Uitgelicht

Omzet Jumbo stijgt, La Place heeft het moeilijk

Jumbo ziet het eerste halfjaar van 2020 zijn omzet stijgen met 14,2 procent naar 5,10 miljard euro.









Advertorial

Werk aan de winkel

Klanten worden veeleisender en digitale winkelstraten complexer. Time to Rethink Retail. Retailers hebben het idee dat zij de kloof moeten overbruggen tussen nieuwe digitale verwachtingen en het traditionele winkelen. Dit blijkt uit het trendrapport Rethinking Retail (download) van Vodafone Business.


Service

Webinar: Welkom in de wereld van Generatie Z

Meer dan een derde van de wereldbevolking maakt deel uit van deze generatie geboren tussen 1995 en 2010. Generatie Z groeit op in een roerige tijd. Wat zegt de wereld van nu over de toekomst van Generatie Z? En hoe spreek je deze generatie aan als retailer? Lecyca Curiel (1998) en Jahkini Bisselink (1999) doen onderzoek naar hun eigen generatie en nemen je in dit webinar mee in de wereld van Generatie Z.


Service

Webinar Jeff Furman: Ben & Jerry's, ijs met impact

Veertig jaar na oprichting maakt ijsmerk Ben & Jerry’s zich nog steeds – vaak met een knipoog – sterk voor een rechtvaardiger wereld. En door de coronacrisis worden sociale impact, merkbouw en duurzaamheid alleen nog maar belangrijker. Grondlegger Jeff Furman spreekt in dit webinar over het bewaken van je sociale missie, risico’s nemen en of je als merk ooit genoeg impact kunt maken.









RetailTrends