Een lesje social media-marketing voor fysieke winkels

Een lesje social media-marketing voor fysieke winkels

De meeste retailers zijn zich er inmiddels van bewust dat consumenten zich online oriënteren, voor ze stap in een fysieke winkel zetten. Het is daarom van belang dat ze op het internet een positief beeld van de winkel krijgen. Toch worstelen veel fysieke winkels nog met de inzet van social media, stelt SMS Store Traffic. De passantenteller uit Canada heeft daarom een stappenplan opgesteld.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in