Waarom social content je nieuwe winkelpui is

Waarom social content je nieuwe winkelpui is

Als merk wil je daar zijn waar de aandacht van de consument is. In toenemende mate is dat op social media, en dat heeft zijn invloed op hoe mensen merken ontdekken en hun producten kopen. Uit onderzoek van Curalate blijkt dat uitingen op sociale kanalen inmiddels als de winkelgevel van de moderne tijd kunnen worden beschouwd, gelet op de impact op het online shopgedrag. Deze infographic zet de belangrijkste resultaten op een rij.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in