De psychologie van de klant verklaard

De psychologie van de klant verklaard

Hoe maakt een consument een aankoopbeslissing en wat beïnvloedt zijn winkelgedrag? Het is essentiële informatie voor het succes van een retailer. Van je ethische waarden tot de kleur van je logo, alles heeft een psychologisch effect op klanten. Deze infographic van 16best, een platform voor productreviews, onderscheidt een aantal verschillende typen shoppers en laat zien wat zij, bewust of onbewust, belangrijk vinden.

Hoe maakt een consument een aankoopbeslissing en wat beïnvloedt zijn winkelgedrag? Het is essentiële informatie voor het succes van een retailer. Van je ethische waarden tot de kleur van je logo, alles heeft een psychologisch effect op klanten. Deze infographic van 16best, een platform voor productreviews, onderscheidt een aantal verschillende typen shoppers en laat zien wat zij, bewust of onbewust, belangrijk vinden.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!