Koop nu je tickets voor Trends & Transities in Retail

Christine Boland Trends & Mindsets en RetailTrends Media nodigen je uit om deel te nemen aan de vierde editie van het Jaarcongres Trends & Transities in Retail.

Trends & Transities

  • Welke transities zijn er gaande binnen retail & brands en wat is hun impact op jouw discipline of formule? Welke nieuwe begrippen komen daarbij kijken en welke skills moet je als retailer hebben om daarmee om te gaan?

  • Wat hebben we nodig nu de wereld steeds verder digitaliseert en de grens tussen virtual reality en onze dagelijkse realiteit verdwijnt?

  • Waar blijft de menselijke maat in deze dynamiek? Hoe gaan millennials hiermee om en hoe bereik je die generatie?

Voor wie
Het event is voor iedereen die geïnteresseerd is in de veranderende consument en alle kansen die zichtbaar worden wanneer je de complexe tijdsgeest werkelijk kunt doorgronden. De sprekers zorgen voor inspiratie op gebied van branding/marketing, product ontwikkeling, food & packaging en HR.

Keynote trendanalist Christine Boland
De transities in retail bieden kansen, maar vragen ook om andere vaardigheden. Wat kun je morgen al anders doen en hoe maak je op langere termijn het verschil? In de tijdsgeestanalyse ‘Principles of Progress’ laat Christine Boland zien wat de veranderende consument belangrijk vindt en hoe je als ondernemer hierop kunt anticiperen.

  • Hans Geels is algemeen directeur van Dille & Kamille. Daarvoor werkte hij tien jaar bij  CliniClowns.  Dat hij van de non-profit naar retail is overgestapt, vindt hij niet ongewoon: ook Dille & Kamille is een succesvol en standvastig bedrijf met een welomschreven ideaal. 

  • Melanie Bosveld is oprichter en managing director van pr-bureau Kult & Ace. Kult & Ace is gespecialiseerd in stedelijke twintigers en dertigers (de millennial). Hoe bereik je deze doelgroep, met welke middelen, wat voor tone-of-voice werkt? Melanie laat dit zien aan de hand van haar succesvolle strategie voor Puma.

  • Jacqueline Welbers is eigenaar van Lovelyday. Jacqueline werkt met passie aan het verbeteren van de verkoopresultaten van organisaties. Haar visie: als mensen zich verbonden voelen met de organisatie én gebruik kunnen maken van hun potentieel, functioneren ze beter. 

  • Ariane van Mancius is eigenaar van Now New Next. Haar bureau richt zich op advies en innovatie op het gebied van food, beverage, packaging en hospitality binnen onder meer retail en foodservice. Op het congres zal ze inzomen op de kansen voor verduurzaming.

  • Yfke Laanstra is auteur van het boek Bits Bytes & Bewustzijn. Haar passie bevindt zich op het snijvlak van bewustzijn, computertechnologie en menselijk potentieel. Haar bijdrage zal gaan over de magie van technologie en menselijk potentieel.

  • Deze inspiratiemiddag staat onder leiding van Deborah van der Velde: presentator, muziektheatermaker, songwriter en orthopedagoog met passie voor retail.

Het programma:
12.00 – 12.55 uur: inlooplunch
12.55 – 13.00 uur: opening door Deborah van der Velde
13.00 – 14.40 uur:
Christine Boland: Principles of Progress #1 #2
Melanie Bosveld: Puma's millennialstrategie
Jacqueline Welbers: De onvermoede kracht van je medewerkers
14.40 – 15.10 uur: Break
15.10 – 16.30 uur:
Christine Boland: Principles of Progress #3 #4
Ariane van Mancius: Duurzaamheid: van vegan tot verpakking
Yfke Laanstra: De magie van technologie in retail
16.30 – 16.35 uur: Deborah van der Velde, intermezzo
16.35 – 16.55 uur: Hans Geels: Dille & Kamille
17.00 – 18.00 uur: Drinks & bites

Details & deelnemen
Trends & Transities in Retail vindt plaats op dinsdagmiddag 19 juni a.s. in het World Trade Center in Amsterdam, Strawinskylaan 1. De toegangsprijs is 295 euro (excl. btw). Meer informatie over het programma of aanmelden? Kijk op trendsentransities.nl