De drie pijlers van succes in de retail

De drie pijlers van succes in de retail

De Britse winkelstraten beleven zware tijden. Toys’R’Us en elektronicaketen Maplin gingen al failliet, House of Fraser ziet zich gedwongen meer dan de helft van zijn warenhuizen te sluiten en discounter Poundworld staat op omvallen. Om nog maar te zwijgen van de al langer spelende kopzorgen voor Marks & Spencer. Vorig jaar gingen 118 retailers ten onder, 28 procent meer dan in 2016, en sloten in totaal zesduizend winkels hun deuren. Reden voor het Britse marketingbureau Alphagraphics om uit te zoeken hoe je competitief en succesvol blijft in zo'n moeilijk landschap. Het resultaat is de formulering van drie pijlers: waarde, gemak en experience. Deze infographic laat zien wat we ons daarbij moeten voorstellen.

 

De Britse winkelstraten beleven zware tijden. Toys’R’Us en elektronicaketen Maplin gingen al failliet, House of Fraser ziet zich gedwongen meer dan de helft van zijn warenhuizen te sluiten en discounter Poundworld staat op omvallen. Om nog maar te zwijgen van de al langer spelende kopzorgen voor Marks & Spencer. Vorig jaar gingen 118 retailers ten onder, 28 procent meer dan in 2016, en sloten in totaal zesduizend winkels hun deuren. Reden voor het Britse marketingbureau Alphagraphics om uit te zoeken hoe je competitief en succesvol blijft in zo'n moeilijk landschap. Het resultaat is de formulering van drie pijlers: waarde, gemak en experience. Deze infographic laat zien wat we ons daarbij moeten voorstellen.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!