Advertorial: Wij weten hoe je de omzet van een (re)locatie kunt voorspellen!

Advertorial: Wij weten hoe je de omzet van een (re)locatie kunt voorspellen!

De retailsector evolueert razendsnel. Als winkelketen wil je snel kunnen inspelen op de dynamische omgevingsfactoren, die continu aan verandering onderhevig zijn, en de actuele verwachtingen van de consument.

De mensen van RetailSonar weten dat retailers met beslissingen op buikgevoel de strijd niet gaan winnen. In deze complexe tijd maken efficiënte strategische beslissingen meer dan ooit het verschil op basis van objectieve data. Winkelketens die locaties willen openen, sluiten of verhuizen, kunnen daarbij rekenen op de bewezen kracht van kunstmatige intelligentie.
Het bieden van voorspellende modellen met behulp van slimme locatieplanning-software is een van de unieke proposities van RetailSonar. Walrick Smits, Business Developer Nederland: “Wij zijn een innovatieve geomarketingorganisatie met een bewezen trackrecord voor grote retailers. Zo accuraat mogelijk de omzet van (nieuwe) locaties voorspellen, is één van onze grootste troeven die wij graag met u delen. Dankzij het RetailSonar-platform zijn retailers in staat om zelf de impact van sluitingen, openingen en relocaties te kwantificeren, en zo hun netwerk te optimaliseren.” 
Inmiddels ervaren meer dan 40 grote retailers uit alle marktsegmenten hoe relevant en accuraat de modellen van RetailSonar zijn. Benieuwd hoe zij dankzij technologie en kunstmatige intelligentie er in slagen om het buikgevoel te overtreffen? In een nieuwe whitepaper leggen zij de fundamenten van hun bewezen model tot in detail uit. Aan de hand van een volledig uitgewerkte case ontdek je zelf hoe je stap voor stap aan datagedreven locatieplanning kan doen.
Je krijgt antwoorden op vragen als…
•    Hoe breng ik het bestedingspotentieel in kaart?
•    Wat kan ik leren uit de verplaatsingsbereidheid van mijn klant?
•    Hoe beperk ik interne kannibalisatie tot een absoluut minimum?
•    Welke impact hebben concurrenten en de juiste buren van een vestiging?
•    Hoeveel extra omzet kan ik draaien door lokale winkelkenmerken te verbeteren?
•    Wat is de impact van mijn webwinkel op mijn fysieke winkel(s)?


Download hier de gratis whitepaper!
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!