Zo verkoop je zonder aversie te creëren

Zo verkoop je zonder aversie te creëren

Producten verkopen is een van de meest basale, maar ook een van de moeilijkste onderdelen van het retailspel. De verkoper heeft niet altijd een even positief imago bij consumenten en kan als opdringerig en op omzet belust worden ervaren. Het reframen van het verkoopproces kan daar verandering in brengen. Bijvoorbeeld door de focus van het product te verschuiven naar de klant en de relatie die je met hem opbouwt. Deze infographic van Sparkle Training, een bedrijf dat winkelpersoneel traint, laat zien hoe je op vijf manieren aversie bij het verkopen kunt voorkomen.

Producten verkopen is een van de meest basale, maar ook een van de moeilijkste onderdelen van het retailspel. De verkoper heeft niet altijd een even positief imago bij consumenten en kan als opdringerig en op omzet belust worden ervaren. Het reframen van het verkoopproces kan daar verandering in brengen. Bijvoorbeeld door de focus van het product te verschuiven naar de klant en de relatie die je met hem opbouwt. Deze infographic van Sparkle Training, een bedrijf dat winkelpersoneel traint, laat zien hoe je op vijf manieren aversie bij het verkopen kunt voorkomen.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!