Zeven stappen om te slagen als multichannel retailer

Zeven stappen om te slagen als multichannel retailer

Winkelen is al lang meer dan alleen het bezoek aan een fysieke winkel. Om de klantreis niet te onderbreken, moet je als retailer aanwezig zijn op meerdere kanalen. De uitdaging is om al die verschillende touchpoints samen te laten komen tot de perfecte winkelervaring. Deze infographic van databedrijf Pimcore laat zien welke zeven stappen je moet nemen om succesvol te zijn als multichannel retailer.


 

Winkelen is al lang meer dan alleen het bezoek aan een fysieke winkel. Om de klantreis niet te onderbreken, moet je als retailer aanwezig zijn op meerdere kanalen. De uitdaging is om al die verschillende touchpoints samen te laten komen tot de perfecte winkelervaring. Deze infographic van databedrijf Pimcore laat zien welke zeven stappen je moet nemen om succesvol te zijn als multichannel retailer.


 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!