Deze pop-up blaast je letterlijk weg

Deze pop-up blaast je letterlijk weg

Kledingmerk The Arrivals opent jaarlijks rond de feestdagen een pop-up store. Voor het derde jaar heeft het merk een vestiging gekozen in het hippe SoHo in thuisbasis New York. Gelegen aan de Green Street is, in samenwerking met Dyson, een bijzondere winkel gecreëerd. Midden in het filiaal is een windtunnel nagebootst met een springkussen en blazende haardrogers.

Stofzuigers, ventilatoren en drogers voor handen en haar, Dyson staat bekend om producten die lucht van de ene kant naar de andere kant verplaatsen. Dat is precies de reden waarom The Arrivals de hulp van deze speler heeft ingeschakeld. Want wie zoveel kan met lucht, kan ook wind simuleren. De outdoorkleding van The Arrivals is gemaakt om weerstand te bieden tegen de elementen. In de geïmproviseerde windtunnel ervaren klanten de kracht van de wind en kunnen daar de kleding testen. 

De dertig Dyson-haardrogers blazen dertien liter lucht per...

Kledingmerk The Arrivals opent jaarlijks rond de feestdagen een pop-up store. Voor het derde jaar heeft het merk een vestiging gekozen in het hippe SoHo in thuisbasis New York. Gelegen aan de Green Street is, in samenwerking met Dyson, een bijzondere winkel gecreëerd. Midden in het filiaal is een windtunnel nagebootst met een springkussen en blazende haardrogers.

Stofzuigers, ventilatoren en drogers voor handen en haar, Dyson staat bekend om producten die lucht van de ene kant naar de andere kant verplaatsen. Dat is precies de reden waarom The Arrivals de hulp van deze speler heeft ingeschakeld. Want wie zoveel kan met lucht, kan ook wind simuleren. De outdoorkleding van The Arrivals is gemaakt om weerstand te bieden tegen de elementen. In de geïmproviseerde windtunnel ervaren klanten de kracht van de wind en kunnen daar de kleding testen. 

De dertig Dyson-haardrogers blazen dertien liter lucht per seconde de ruimte in. Om een idee te geven: winterjassen zweven door de windkracht los in de lucht. Volgens Jeff Johnson, medeoprichter en creatief directeur van The Arrivals, zijn de jaarlijkse pop-ups een groot succes en toegevoegde waarde aan het merk. “Ervaringsgerichte pop-ups zijn belangrijk vanuit het standpunt van een merk om te bouwen, en zijn bovendien een sterke verkoopstimulans.”

Dankzij de poederoze tinten voelt de winkel zelf zo licht als een veertje. Om nog een beetje op de grond te blijven, zijn er een betonnen vloer en metalen elementen toegevoegd. Veel producten zijn er niet te vinden, het gaat vooral om de beleving. In de winkel hangen limited edition-items die enkel op de fysieke locatie te krijgen zijn en de Arrivals-collecties Release 5.0 en 5.1. 

Naast enkele kledingstukken van The Arrivals biedt de pop-up een selectie producten van partnermerken. Juwelen van het merk Fates, brillen van Blyszak, Von Holzhausen-handtassen, producten van Corkcicle en Sennheiser-hoofdtelefoons zijn hier verkrijgbaar. Wie een kijkje wil nemen en het gevecht met de wind aan wil gaan, kan nog tot februari 2019 terecht bij deze bijzondere pop-up. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!