Linja maakt entree in Amerika

Linja maakt entree in Amerika

Schoenenmerk Linja is vrijdag gelanceerd in de Verenigde Staten. De pumps van de RetailRookie zijn er voortaan verkrijgbaar via de internationale webshop.

Om de lancering onder de aandacht te brengen, liep ondernemer Bianca Blom een marathon op hoge hakken door New York. Daarmee wil ze aantonen dat het lopen op de naaldhakken van Linja makkelijker en aangenamer is en twee keer zo lang zonder pijn kan.

Blom kondigde de start in de Verenigde Staten onlangs al aan in RetailTrends. In New York lopen meer vrouwen op hakken, stelt zij. “In Nederland vragen vrouwen vaak om een lagere hak, omdat de spieren in hun voeten niet gewend zijn aan hogere exemplaren. Vanuit New York krijg ik eerder de vraag of de hakken niet wat hoger kunnen.”

Eerder werd al bekend dat Linja binnenkort samen met een aantal andere partijen een eerste fysieke winkel opent in Amsterdam. Ook komt er een mobiele winkel die wat weg heeft van Suittruck, zodat klanten bijvoorbeeld tijdens hun lunchpauze pumps kunnen passen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!