Zo blijft de fysieke retail aantrekkelijk

Zo blijft de fysieke retail aantrekkelijk

Over de populariteit van fysieke en online winkels is al ontzettend veel onderzocht, gezegd en geschreven. Wint de één het van de ander of ondersteunen de twee elkaar vooral? Waarschijnlijk valt voor dat laatste het meest te zeggen. Het aandeel van online winkelen groeit, maar het persoonlijke aspect van fysieke winkels blijft voor de meeste consumenten belangrijk. Het is daarom voor de fysieke retailer van belang dat hij blijft nadenken over het bieden van de beste klantervaring en over innovaties op dit gebied, zodat het winkelbezoek van de klant niet eenmalig is. Deze infographic van Storetraffic geeft een aantal inzichten op het gebied van offline retailinnovaties. 

Over de populariteit van fysieke en online winkels is al ontzettend veel onderzocht, gezegd en geschreven. Wint de één het van de ander of ondersteunen de twee elkaar vooral? Waarschijnlijk valt voor dat laatste het meest te zeggen. Het aandeel van online winkelen groeit, maar het persoonlijke aspect van fysieke winkels blijft voor de meeste consumenten belangrijk. Het is daarom voor de fysieke retailer van belang dat hij blijft nadenken over het bieden van de beste klantervaring en over innovaties op dit gebied, zodat het winkelbezoek van de klant niet eenmalig is. Deze infographic van Storetraffic geeft een aantal inzichten op het gebied van offline retailinnovaties. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!