Negentien eye-openers over het belang van de klantervaring

Negentien eye-openers over het belang van de klantervaring

In een tijd waarin consumenten meer en meer koopkracht hebben, is de klantervaring een van de belangrijkste onderscheidende factoren geworden onder merken in alle branches. De verwachtingen van klanten stijgen in rap tempo en merken zoeken altijd naar manieren om ervaringen te bieden die concurrenten overstijgen. Deze infographic van iPerceptions, specialist in customer experience management, biedt negentien statistieken over de klantervaring anno nu die iedereen die zich met dit thema bezighoudt zou moeten kennen. 

In een tijd waarin consumenten meer en meer koopkracht hebben, is de klantervaring een van de belangrijkste onderscheidende factoren geworden onder merken in alle branches. De verwachtingen van klanten stijgen in rap tempo en merken zoeken altijd naar manieren om ervaringen te bieden die concurrenten overstijgen. Deze infographic van iPerceptions, specialist in customer experience management, biedt negentien statistieken over de klantervaring anno nu die iedereen die zich met dit thema bezighoudt zou moeten kennen. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!