Groen slaat de klok in deze pop-upwinkel van Louis Vuitton

Groen slaat de klok in deze pop-upwinkel van Louis Vuitton

"Het valt niet mee om groen te zijn", zong Kermit de Kikker ooit. Bij Louis Vuitton hebben ze daar minder problemen mee. De pop-upwinkel van het Franse luxemerk in New York is helemaal in die kleur ondergedompeld.

Niet alleen zijn zowel de binnen- als buitenkant van de winkel in de Lower Eeast Side groen, dat geldt ook voor objecten buiten. Zoals een brievenbus, een brandkraan en vuilniszakken.  

En ook de vloer, de meubels en etalagepoppen zijn groen. Het zorgt voor een opvallend contrast met de, soms kleurrijke, herfst- en wintercollectie voor mannen.

"Het valt niet mee om groen te zijn", zong Kermit de Kikker ooit. Bij Louis Vuitton hebben ze daar minder problemen mee. De pop-upwinkel van het Franse luxemerk in New York is helemaal in die kleur ondergedompeld.

Niet alleen zijn zowel de binnen- als buitenkant van de winkel in de Lower Eeast Side groen, dat geldt ook voor objecten buiten. Zoals een brievenbus, een brandkraan en vuilniszakken.  

En ook de vloer, de meubels en etalagepoppen zijn groen. Het zorgt voor een opvallend contrast met de, soms kleurrijke, herfst- en wintercollectie voor mannen.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!