Het aankoopproces van consumenten ontrafeld

Het aankoopproces van consumenten ontrafeld

We schaffen een product tegenwoordig niet zomaar meer aan. Met de wereld van het internet in onze broekzak wordt voor de aankoop van bijvoorbeeld een nieuwe tuinset of draadloze speaker de nodige research gedaan. En consumenten vinden het niet erg om daar veel tijd in te steken, meent deze infographic van Communigator. Het aanschafproces duurt anno 2019 gemiddeld twintig procent langer dan dat het tien jaar geleden duurde. Dit en meer informatie over de weg die de consument aflegt voordat hij overgaat tot aankoop, vind je in deze infographic.

 

We schaffen een product tegenwoordig niet zomaar meer aan. Met de wereld van het internet in onze broekzak wordt voor de aankoop van bijvoorbeeld een nieuwe tuinset of draadloze speaker de nodige research gedaan. En consumenten vinden het niet erg om daar veel tijd in te steken, meent deze infographic van Communigator. Het aanschafproces duurt anno 2019 gemiddeld twintig procent langer dan dat het tien jaar geleden duurde. Dit en meer informatie over de weg die de consument aflegt voordat hij overgaat tot aankoop, vind je in deze infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!