Minimalistisch Japans met kleurrijke mannenkleding

Minimalistisch Japans met kleurrijke mannenkleding

Voor het eerst is er een flagshipstore geopend voor de mannenlijn Homme Plissé van de Japanse modeontwerper Issey Miyake. De winkel van 225 vierkante meter staat in de wijk Aoyama in Tokio. 

De ruimte is ontworpen door Tokujin Yoshioka. Een minimalistische, Japanse stijl, met kale betonnen muren, pilaren, balken en leidingen. De vloer is van gepolijst beton, het plafond is gepleisterd.

Het is een overzichtelijke winkel waar de kleurrijke collectie in het oog springt. Hier hangt onder meer de limited edition long sleeve in tien verschillende kleuren.

In de winkel, achter glas, staan drie machines die voor het productieproces nodig zijn: een plooi-, pers- en naaimachine. 

Voor het eerst is er een flagshipstore geopend voor de mannenlijn Homme Plissé van de Japanse modeontwerper Issey Miyake. De winkel van 225 vierkante meter staat in de wijk Aoyama in Tokio. 

De ruimte is ontworpen door Tokujin Yoshioka. Een minimalistische, Japanse stijl, met kale betonnen muren, pilaren, balken en leidingen. De vloer is van gepolijst beton, het plafond is gepleisterd.

Het is een overzichtelijke winkel waar de kleurrijke collectie in het oog springt. Hier hangt onder meer de limited edition long sleeve in tien verschillende kleuren.

In de winkel, achter glas, staan drie machines die voor het productieproces nodig zijn: een plooi-, pers- en naaimachine. 

Verder lezen?

Maak een gratis account en krijg;
✅ toegang tot al het retailnieuws;
✅ de nieuwsbrieven van RetailTrends;
✅ de mogelijkheid om te reageren op artikelen.
     

Wil je geen account, maar wel dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws en de opkomende trends in de retailmarkt? Schrijf je dan hier in op onze gratis nieuwsbrieven.

 

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul je wachtwoord nogmaals in ter controle.

Log in met LinkedIn

Wanneer je m.b.v. social media inlogt, ga je akkoord met onze privacyverklaring.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!