Zo is Dunkin' na zeventig jaar nog steeds succesvol

Zo is Dunkin' na zeventig jaar nog steeds succesvol

Met dertienduizend filialen wereldwijd kun je je haast niet meer voorstellen dat ook Dunkin' ooit is begonnen met één donutwinkeltje, opgericht in 1950 in het Amerikaanse Boston. De Verenigde Staten vormen met driekwart van de filialen nog steeds de grootste markt voor de donutketen, maar het bedrijf richt zijn pijlen ook steeds meer op andere werelddelen - waaronder Europa. Waar heeft Dunkin' zijn succes aan te danken? Company Man zocht het uit voor deze video. 

 

Met dertienduizend filialen wereldwijd kun je je haast niet meer voorstellen dat ook Dunkin' ooit is begonnen met één donutwinkeltje, opgericht in 1950 in het Amerikaanse Boston. De Verenigde Staten vormen met driekwart van de filialen nog steeds de grootste markt voor de donutketen, maar het bedrijf richt zijn pijlen ook steeds meer op andere werelddelen - waaronder Europa. Waar heeft Dunkin' zijn succes aan te danken? Company Man zocht het uit voor deze video. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!