22,7% reclamebestedingen naar auto's

De advertentie-uitgaven wereldwijd zijn in 2006 het grootst voor auto’s. Volgens het Global Marketing Report 2006 van Advertising Age is dit jaar 22,7 miljard dollar besteed aan autoreclames. Persoonlijke verzorging staat met 19,5 miljard dollar op de tweede plaats. De amusement- en media-industrie neemt een derde plek in met 11 miljard dollar.

De 10 meest geadverteerde producten van 2006 wereldwijd: 
(uitgaven in miljarden dollars)
1 Auto’s 22,7
2 Persoonlijke verzorging 19,5
3 Amusement en media 11,0
4 Voedsel 8,1
5 Farmaceutica 7,5
6 Frisdranken 3,9
7 Restaurants 3,3
8 Computers 3,1
9 Telecom 3,1
10 Financiële dienstverlening 3,0

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!