Albert Heijn start adoptieprogramma om kennis van klanten te vergroten

Medewerkers van de afdelingen Commercie en Winkelorganisatie van Albert Heijn hebben veertig huishoudens ‘geadopteerd’. Tijdens het ‘Adopt a family’-project gingen zo’n 80 medewerkers van Albert Heijn met deze families boodschappen doen, koken en eten. Op deze wijze probeert Albert Heijn een beter beeld te krijgen van de keuzes die huishoudens maken voor een winkel en voor producten. Het project biedt de medewerkers inzicht in wat de consument belangrijk vindt. “Via onderzoeksbureaus als GfK, ACNielsen, Intomart en NIPO beschikken we over heel veel informatie. Maar deze cijfers laten de achterliggende motivatie van klanten vaak niet zien”, zegt Albert Heijn woordvoerder Hans Koeleman.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!