Campina investeert 100 miljoen in productinnovatie

Zuivelonderneming Campina steekt volgend jaar 100 miljoen euro in haar productiebedrijven. Nieuwe productconcepten moeten de markpositie van het bedrijf versterken. Er wordt minder geld uitgetrokken voor vervangings- en milieu-investeringen. Het investeringsniveau van 100 miljoen euro komt, net als in 2006, overeen met het niveau van de afschrijvingen bij Campina.

Campina wil fors investeren in de groep Consumer Products Europe, waarin melk, zuiveldranken en desserts zijn ondergebracht. De hoofdmerken Campina, landliebe en Mona moeten versterkt worden door innovaties in zuiveldranken en desserts.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!