Verpakkingen ergeren consument

Het openmaken van verpakkingen blijft een bron van ergernis. Blisterverpakkingen van hard plastic, vooral gebruikt bij memorycards en computeraccessoires, veroorzaken de grootste ergernis bij consumenten. Frisdrankpakken komen twee keer voor in de top vijf van ergernissen.
Dat meldt het consumentenprogramma Kassa van de VARA komende zaterdag op tv. Ongeveer zesduizend consumenten hebben de afgelopen weken hun ergernis rond verpakkingen doorgegeven. Op basis daarvan is een top-5 samengesteld:

1. Blisterverpakkingen (hard plastic)
2. Doordrukstrips frisdrankpakken
3. Dichtgesealde cd’s/dvd’s/videobanden
4. Voorverpakte vleeswaren
5. Frisdrankpakken met schroefdop

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!