Tesco verlaagt prijzen

Tesco opent de aanval op de Britse concurrentie door de prijzen van zeshonderd producten aanzienlijk te verlagen. Hiermee hoopt de keten zijn marktleiderschap verder te versterken. Dit meldt het Agrarisch Dagblad.
De prijsverlagingen worden onder meer doorgevoerd in de productgroepen vruchtensappen, sauzen en thee. Tesco claimt zelf dat de prijsverlagingen bij gelijkblijvende omzetten 120 miljoen euro kosten. In Groot-Brittannië woedt een felle concurrentiestrijd tussen onder meer Tesco, Asda en Sainsbury's. Van een prijzenslag zoals die de afgelopen jaren op de Nederlandse markt gold, is op het Britse eiland echter geen sprake.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!