Nog steeds problemen met InternetPlusBellen

Bellers en internetters die gebruik maken van InternetPlusBellen van KPN stuiten op storingen, administratieve problemen en slecht bereikbare hulpdiensten. KPN blijkt niet in staat al deze problemen op te lossen.

KPN wijt de problemen aan de ‘immense populariteit’ van bellen en internetten via een snelle verbinding. Volgens het telecombedrijf melden zich elke week zo’n twintigduizend nieuwe klanten aan. Het totale aantal gebruikers loopt richting de 400 duizend. Daardoor zijn de wachttijden fors opgelopen. KPN zegt de toestroom niet te hebben voorzien. ‘We werken de achterstand aan problemen nu snel weg’, aldus een woordvoerder. KPN heeft het aantal monteurs en het bestand van mensen werkzaam in hun callcenters inmiddels uitgebreid.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!