Blokker verdubbelt reclame-uitgaven

AH heeft in 2006 het meest uitgegeven aan reclame, Blokker en Kruidvat volgen op twee en drie. Dat blijkt uit gegevens van onderzoeksbureau Nielsen Media Research .

‘Winnaar’ AH gaf het afgelopen jaar 46,7 miljoen euro uit aan reclame, dertien procent minder dan het jaar ervoor. Blokker gaf 36,8 miljoen euro uit aan reclame, bijna een verdubbeling ten opzichte van 2005. Ook Ikea, supermarkt Plus, en Media Markt besteedden in 2006 meer aan reclame dan in 2005.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!