State of Art breidt uit

Het mannenmodemerk State of Art wil het aantal winkels uitbreiden. Daartoe moeten monobrandstores en webshops ontwikkeld worden.

Het merk heeft nu twaalf franchisewinkels. Dat aantal moet uitgebreid worden met vijf tot tien monobrandstores. Volgens Evelyne Westerman, salesmanager bij State of Art, wil het bedrijf hiermee zijn aanwezigheid in de grote stadscentra vergroten.

Tegenwoordig zijn er in de grote stadscentra steeds minder zelfstandige retailers te vinden. State of Art wil hierop inspelen door met de monobrandstores als merk toch aanwezig te zijn in de grote stad. State of Art hoopt door de combinatie van eigen vestigingen en franchisefilialen eerder op veranderingen en nieuwe zaken te kunnen reageren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!