‘KPN moet gratis bellen aanbieden’

KPN moet klanten die grote problemen ondervinden met InternetPlusBellen deze dienst enkele maanden gratis aanbieden. Dat vindt de Consumentenbond.

Volgens de bond kampt KPN met veel problemen bij het bellen via de internetverbinding. Wekelijks komen er vierduizend klanten met klachten bij, aldus een woordvoerder van de bond. ‘Er ontstaat een stuwmeer aan probleemgevallen’.

KPN beloofde tijdens de presentatie van de jaarcijfers deze week beterschap, maar de Consumentenbond vindt dat het bedrijf klanten met problemen sowieso compensatie moet bieden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!