AH hoeft sportdrankje niet te verkopen

Supermarktconcern Albert Heijn hoeft niet verplicht een sportdrankje van het Limburgse bedrijf Vossen Laboratories af te nemen. Vossen Laboratories had een kort geding aangespannen tegen AH omdat er volgens het Limburgse bedrijf een bindende overeenkomst was gesloten. De rechter bepaalde dat dit niet zo was.

Volgens de Limburgers was er overeenstemming over de inkoop- en verkoopprijs en promotionele activiteiten rondom het drankje Astis. Vossen kon de rechtbank er dus niet van overtuigen dat er sprake was van een definitieve overeenkomst. AH voert bovendien dat zij het sportdrankje nog nooit 'live' had gezien.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!