Consument heeft sympathie voor merksaboteurs

De invloed van blogs met negatieve commentaren blijkt uit de sympathie die consumenten hebben voor zogenaamde merksaboteurs. Saboteurs gebruiken politieke satire, punkactivisme en graffiti op hun websites om de consument te wijzen op de vervuilende werking van een cultuur die geobsedeerd wordt door merken.

Veel consumenten kunnen zich vinden in de activiteiten van merksaboteurs en beleven er plezier aan. Soms levert sabotage echter slechts publiciteit op voor een merk, hetgeen de aankoopbereidheid juist bevordert. Klachten over producten of service worden graag gedeeld, zoals op blogs.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!