Pompwinkel blijft groeien

Levensmiddelenfabrikanten zetten een toenemend aandeel van de totale verkoop af in de pompshop. Dat blijkt uit een rondgang van het vakblad Pompshop.

Tabaksfabrikant Philip Morris Holland (Marlboro) realiseert 22 procent van zijn verkopen in het pompshopkanaal. Ook is de tankshop cruciaal voor de zoetwarenfabrikant Leaf Holland (ongeveer twintig procent) en Perfetti van Van Melle (15,3 procent).
Ondanks deze succesvolle ontwikkeling worden er ook gevaren gesignaleerd. Zo wordt verwacht dat het aantal onbemande tankstations de komende jaren zal toenemen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!