Den Hollander en Den Besten voegen formules samen tot Kaas & Zo

De nieuwe winkelformule van Den Hollander Kaasspecialisten en Den Besten heeft de naam `Kaas & Zo` meegekregen. De formule biedt een breed assortiment op semi-zelfbedieningsgebied. Den Hollander ging in 1999 samen werken met Den Besten Kaas. Samen exploiteren beide ondernemingen 30 kaaszaken. Deze zullen in de toekomst allemaal volgens dezelfde formule uitgebaat worden.Op dit moment zijn vier Kaas & Zo-winkels (Barendrecht, Rotterdam-IJsselmonde, Uithoorn en Utrecht) geopend. Bas den Hollander wil na de ombouw van de overige winkels nieuwe vestigingen onder de nieuwe formule openen. Ondernemers van andere bestaande kaasspeciaalzaken kunnen hem daartoe contacteren. Volgens Den Hollander waren alle facetten van de bedrijfsvoering (inkoop, promotie en reclame, prijsbeleid en assortiment) van de twee losse bedrijven goed gestroomlijnd. `Toch zijn twee formules niet handig. Veel moet immers twee keer worden gedaan. Met 1 nieuwe formulenaam voor alle vestigingen willen wij nog efficienter gaan opereren en ons richten op de nieuwe ontwikkelingen in de markt.` Naast een `uitgekiend` assortiment aan kaas zijn in de nieuwe winkels nagerechten en verwenproducten te vinden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!