Crossmarks geeft Setpoint nieuw uiterlijk

Keten van herenmodezaken Setpoint heeft fusionmarketingbureau Crossmarks in de arm genomen om de winkelformule te restylen. Het fusionmarketingbureau gaat zich voornamelijk bezighouden met Setpoints identiteit en marketingcommunicatie. Ook wordt Crossmarks nauw betrokken bij het verder onder handen nemen van het door kledingketen WE overgenomen bedrijf. 

De aftrap van de make-over vormt de restyling van het halfjaarlijjkse magazine van Setpoint, ‘Explore’. Dit vernieuwde blad is inmiddels verzonden naar alle vaste klanten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!