Sandwich op avontuur in nieuwe markten

Het modemerk Sandwich wil verder uitbreiden en is dit voornamelijk van plan in het buitenland te doen. Sandwich wordt momenteel in zestien landen verkocht en wil vooral uitbreiden in de voor het merk nieuwe markten in onder meer Finland, Slowakije en Tsjechië.

Sandwich heeft nu verkooppunten in eigen winkels en in multibrand stores. De groei die het merk wil realiseren, moet komen uit de introductie van een vernieuwde franchiseformule. Ook komt er een nieuwe softshop-formule. Hoeveel nieuwe winkels er bij zullen komen, is nog niet bekend. Wel is duidelijk dat dit vooral franchisevestigingen zullen zijn, omdat Sandwich het aantal eigen winkels niet te groot wil maken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!