Bieden op onverkochte advertenties

Een advertentie pas betalen wanneer er daadwerkelijk op geklikt wordt. Dat kan sinds vorige week op de website van De Telegraaf. Eerder introduceerde Google al het aanbieden van advertentieruimte via het cost-per-action-model.

Via dit model rekent de adverteerder pas af als er op de banner wordt geklikt of als er een (trans)actie volgt. De Telegraaf hoopt zo onverkochte advertentieruimte toch nog te kunnen vullen. Reserveren van de advertentieruimte werkt volgens het veilingsysteem. Eerst wordt de advertentie aangeleverd, vervolgens wordt er een bod uitgebracht. De hoogste bieder krijgt de ruimte toebedeeld.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!