“Lundia redt het door ijzersterke merknaam”

Meubelproducent en -verkoper Lundia verwacht snel in afgeslankte vorm een doorstart te kunnen maken. De ‘íjzersterke merknaam’ met de basis vormen voor een nieuw bedrijfsmodel, waarbij de retailfunctie wordt versterkt met nieuwe artikelen. Ook wordt het belangrijkste deel van de productie overgebracht naar Roemenië.

Die verwachting spreekt interim-manager Geert van de Schuur uit, nadat de fabriek van het meubelbedrijf afgelopen maandag door uitstel van betaling werd gesloten, evenals negen winkels. “Als je ziet hoeveel aandacht de surseance heeft opgeleverd –ons kleine bedrijf was zelfs in het NOS Journaal- dan besef je wat een ijzersterk merk Lundia is. We willen daarom zo snel mogelijk weer operationeel zijn.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!