Supers nog steeds goedkoper

Het prijsniveau in de Nederlandse supermarkten is nog steeds 2,5 procent lager dan voor de prijzenoorlog. Dat blijkt uit het Consumententrendsrapport 2007 van het EFMI en het CBL.

Ook blijkt uit het rapport dat kwaliteitsdiscounters zoals Dirk het meeste terrein hebben gewonnen. In Nederland bezocht 25 procent van de Nederlandse shoppers eens per maand een kwaliteitsdiscounter, in 2007 was dit 31 procent.

Ruim tachtig procent van de consumenten winkelt eens per maand bij serviceformules als Albert Heijn, Super de Boer en Plus. Dat is maar twee procent meer dan in 2004.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!